Magyar gazdaság

Vidéken is lesz hotelnépszerűsítő kampány

A Budapest Winter Invitation (BWI) kampányhoz hasonlóan, csaknem 100 vidéki szálloda bevonásával közös népszerűsítő kampányt tervez a Magyar Turizmus Zrt. A holtszezon fellendítése érdekében létrehozott akció tavaly 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott a magyar fővárosnak.

Így érthető, hogy a vidéki szállodák sem akarnak lemaradni, egy hasonló akcióról, annak ellenére, hogy a vidéki szállodákban a belföldi vendégek aránya a külföldieknél jóval magasabb. Budapesten a külföldi vendégek a teljes forgalom több mint 70 százalékát adják.

A vidéki szállodákat elsősorban a környező országokban: Szlovákiában, Ukrajnában, Romániában és Horvátországban népszerűsítik, ezekből az országokból ugyanis gépkocsival is elérhető hazánk, s az utazási kedvet kevésbé befolyásolják az elszabadult repülőjegyárak.

A számítások szerint mintegy 4 miliárd forint többletbevételt, s 60 ezer vendégéjszakát hoz Budapestnek a 62 szálloda és 11 turisztikai szolgáltató bevonásával zajló Budapest Winter Invitation (BWI) kampány – tájékoztatta a VGO-t Niklai Ákos, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. igazgatósgának elnöke.

Az idei BWI kampányról további részleteket a keddi Világgazdaságban olvashatnak.

MT Zrt. BWI szállodaipar
Kapcsolódó cikkek