Magyar gazdaság

Felpörgött a Hermés luxusmárka bevétele

A Hermés francia luxusmárka bevétele 11,2 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva.

A párizsi székhelyű Hermés pénteken közölte, hogy a január-júniusi időszakban a bevétele, az árfolyamváltozásokat figyelembe véve,

2,853 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,713 milliárd euróról, ami 5,2 százalékos növekedés.

A Hermés franciaországi eladásai – árfolyamhatások figyelembe vétele nélkül – 8,2 százalékkal, 390,3 millió euróra nőttek, Európa többi részén együttesen 5,3 százalékkal, 500,7 millió euróra emelkedtek. Az eladások Japánban 6,8 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig – Japánt leszámítva – 14,9 százalékkal nőttek.

Fotó: AFP / Pan weijun / Imaginechina

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 8 százalékkal nőtt a fél évben. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak csaknem a felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 16,7 százalékkal, a parfümeladás 14,9 százalékkal bővült.

Hermes divat luxus
Kapcsolódó cikkek