BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Felpörgött a Hermés luxusmárka bevétele

A Hermés francia luxusmárka bevétele 11,2 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva.

A párizsi székhelyű Hermés pénteken közölte, hogy a január-júniusi időszakban a bevétele, az árfolyamváltozásokat figyelembe véve,

2,853 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,713 milliárd euróról, ami 5,2 százalékos növekedés.

A Hermés franciaországi eladásai – árfolyamhatások figyelembe vétele nélkül – 8,2 százalékkal, 390,3 millió euróra nőttek, Európa többi részén együttesen 5,3 százalékkal, 500,7 millió euróra emelkedtek. Az eladások Japánban 6,8 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig – Japánt leszámítva – 14,9 százalékkal nőttek.

Fotó: AFP / Pan weijun / Imaginechina

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 8 százalékkal nőtt a fél évben. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak csaknem a felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 16,7 százalékkal, a parfümeladás 14,9 százalékkal bővült.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.