Magyar gazdaság

A televíziós reklámpiac csökkenése alábbhagyott

Májushoz képest ugyan némi emelkedés is észlelhető, de a mutatók az egy évvel korábban tapasztaltakhoz képest még mindig alacsonyak.

Júniusra megállt a tévés reklámpiacnak a koronavírus-járvány miatt bekövetkezett havi csökkenése – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

A közlemény szerint a televíziós hirdetési piac koronavírus-járvány alatti átalakulását vizsgáló, a Médiatanács által elfogadott NMHH-tanulmánysorozat legfrissebb havi jelentése kimutatta:

júniusban 22-28 ezer, míg tavaly ugyanekkor 38-41 ezer reklámszpotot adtak közre.

Fotó: Shutterstock

Ezen belül azonban az új reklámfilmekből idén júniusban szinte ugyanannyi jelent meg. Összességében ugyan megállt a folyamatos csökkenés, májushoz képest pedig némi emelkedés is észlelhető, de a mutatók az egy évvel korábban tapasztaltakhoz képest még mindig alacsonyak – írták. Beszámoltak arról is, hogy a vizsgálat 76 magyar nyelvű televíziós csatornát fed le és napokon belül olvasható lesz az NMHH honlapján.

NMHH reklám reklámpiac
Kapcsolódó cikkek