BUX 39,477.75
+0.56%
BUMIX 3,717.67
-0.81%
CETOP20 1,747.54
0.00%
OTP 8,220
+0.83%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+14.84%
-2.62%
-1.01%
ZWACK 18,750
+0.54%
0.00%
ANY 1,575
0.00%
RABA 1,100
0.00%
+1.39%
-0.77%
0.00%
+0.49%
OPUS 165.4
-0.72%
-3.03%
0.00%
+0.78%
OTT1 149.2
0.00%
-0.45%
MOL 2,952
+0.68%
DELTA 37.95
-2.57%
ALTEO 2,390
+0.84%
0.00%
+0.72%
EHEP 1,000
0.00%
0.00%
-0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.35%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.15%
-2.49%
0.00%
-0.37%
+0.62%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.90%
NAP 1,230
-0.65%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

reklámpiac

Öt órát tévézik naponta az átlagos magyar

Rég túl vagyunk a Covid-karantén hatásán, mégse csökken a tévé előtt eltöltött idő.
14 órája Olvasási idő:

Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez

A piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa új tanulmányából.
2021.10.08 Olvasási idő:

Lerúghatja magáról a pandémiát a reklámpiac

Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord, idén 11,2 százalékkal nőhetnek a ráfordítások.
2021.07.27 Olvasási idő:

A kormány volt 2020-ban a legnagyobb hirdető az Egyesült Királyságban

Stratégiai céllá vált a lakosságának lehető legszélesebb körben történő tájékoztása a vírus veszélyességéről és az ellene való védekezésről.
2021.04.19 Olvasási idő:

Nagy falatot harapott ki a pandémia a globális reklámpiac tortájából

A legnagyobb szereplők két számjegyű bevételcsökkenéssel szembesültek, nyereségük pedig gyakorlatilag elpárolgott. Visszarendeződés leghamarabb a jövő évtől várható a piacon.
2020.10.09 Olvasási idő:

A televíziós reklámpiac csökkenése alábbhagyott

Májushoz képest ugyan némi emelkedés is észlelhető, de a mutatók az egy évvel korábban tapasztaltakhoz képest még mindig alacsonyak.
2020.07.24 Olvasási idő:

A televíziós reklámköltések négy százalékkal bővültek

Tavaly a hazai televíziós reklámpiacon 63 milliárd forintot költöttek reklámokra.
2020.04.09 Olvasási idő:

A mozis hirdetések is duzzasztották a reklámtortát

A tavalyi reklámköltés mérete 259,69 milliárd forint, amely a 2017-ben elért 240,98 milliárd forinthoz képest 7,77 százalékos növekedés.
2019.02.27 Olvasási idő:

A kicsik is fizetnének a marketingért, de nincs rá pénzük

A magyar cégek kreatívak, azonban csak a töredékük ér el szemmel látható forgalmat.
2018.11.22 Olvasási idő:

A jó reklámmal a márka és az üzenet beég a fogyasztóba

Ma már nem működik, ha egy márka meg akarja mondani a fogyasztónak, hogy őt válassza, az emberek szeretik, ha maguk dönthetnek.
2018.11.10 Olvasási idő: