A gyorsan változó piaci és ügyféligényekre válaszolva indít önálló üzletfejlesztési üzletágat a Jones Lang LaSalle (JLL) azért, hogy a meglévő szolgáltatási területei közötti szinergiákat maximálisan összehangolja, és növelje működése hatékonyságát. Az új üzletág irányításával Pál Tamást bízták meg, aki több mint másfél évtizedes tapasztalatot szerzett a kereskedelmi ingatlanok piacán. A JLL ingatlan- és befektetésmenedzsmentre specializálódott, professzionális szolgáltató- és tanácsadó cég. A világ több mint 80 országában 92 ezer munkatársat foglalkoztató cégcsoport.

A munkahelyi wellbeing közös megalapozása, az ideális munkahelyi közeg kialakítása hosszú távú és gördülékeny stratégiai kapcsolatot feltételez

– mondta Pál Tamás, a JLL Hungary üzletfejlesztési területének nemrég kinevezett vezetője. 

Fotó: Shutterstock

A szakember szerint már nem elég pusztán értékesítőként szerepet vállalni ebben a folyamatban, a megrendelőkkel közösen kell szembesülni a rendkívüli gyorsasággal változó piac újabb és újabb kihívásaival, és ezekre közösen kell jó megoldásokat és válaszokat találni.

A klasszikus, megszokásokon alapuló bérbeadás a múlté: a figyelem már egyértelműen arra irányul, hogyan érdemes kialakítani egy ideális munkakörnyezetet 

– véli a szakember. A JLL pedig úgy segít, hogy az ügyfelekkel közösen egyéni igényekre szabott szolgáltatáscsomagot válogat össze. Kiemelte: az üzleti eredményesség növelésén túl az új divízió létrehozásával az általános piaci felfogáson és hozzáálláson is szeretnének változtatni.