Januártól új ügyvezetővel erősít az AutoWallis leányvállalata, a Wallis Motor Pest és Duna: 

a csoporthoz csatlakozó Mátrabérci Sándor 20 éves felső vezetői tapasztalattal rendelkezik a prémium-autómárkák értékesítése terén. 

A két vállalat eddigi vezetője, Antal Péter a jövőben kizárólag az AutoWallis csoport kiskereskedelmi üzletágának vezetésére koncentrál, és a stratégiában lefektetett célok megvalósításán dolgozik. Mátrabérci Sándor a jövőben a BMW, Mini, Maserati és Isuzu márka kiskereskedelméért és az ügyfélszolgálati tevékenységért felel három telephelyen. 

Korábban az Audi magyarországi márkaigazgatójaként dolgozott. Pályafutását 1992-ben a Porsche Hungariánál kezdte, majd a Renault Hungária Kft.-nél tett kitérő után, 1996-tól ismét a Porsche Hungariánál látott el különböző vezetői feladatokat. Így széles körű tapasztalatokkal rendelkezik az új és a használt gépjárművek értékesítése terén egyaránt. 

Fotó: Móricz-Sabján Simon

A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett AutoWallis tavaly ősszel döntött a csoportszintű szervezeti fejlesztésről azzal a céllal, hogy a vállalat növekedési terveit a szervezeti hatékonyság növelésével is támogassa. 

A szervezeti átalakításra azért volt szükség, hogy az AutoWallis által megvalósított, korábbi jelentős tranzakciók – mint az Opel-importőri jog megszerzése Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, a legnagyobb magyar Opel- és KIA-kereskedés megszerzése, a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi kis- és nagykereskedelmének megkezdése, a legnagyobb szlovén BMW-márkakereskedés átvétele, részesedésszerzés az Iniciál Autóházban –, valamint a tervezett fejlesztések a lehető legjobban támogassák a vállalat növekedési stratégiáját – írta az autós vállalat. 

Hozzátették, a cég az árbevételének és a nyereségességének jókora megugrásával számol, 

ezért fontos a csoporton belüli szinergiák hatékony kihasználása és a működési hatékonyság, és ezzel a nyereség minél nagyobb ütemű növelése annak érdekében, hogy az AutoWallis csoport az évtized végére a kelet-közép-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává váljon.