November közepéig négymillióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t – közölte a vállalat szombaton az MTI-vel.

Fotó: Jászai Csaba

Azt írták, hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is: jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak. A múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül, a rendszeres bérletvásárlók között kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: 

a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.

A vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amelyből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban, ez 15 százalékos emelkedés a nyári időszakhoz képest. A Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.