Magyar gazdaság

Új módszerrel segít a biztosításainkat kezelni a Hungarikum Alkusz – Keszthelyi Erik

Mindenki számára megnyílt a hazai biztosítási piac legújabb weboldala. Magyarországon évente több mint 90 ezeren kötnek biztosítást, ezeknek egyre nagyobb részét teszik ki az online szerződéskötések.

„Egy több mint hároméves fejlesztésnek köszönhető – amelynek során többször újragondoltuk a szolgáltatások megvalósítását – a hazai biztosítási piac legújabb weboldala. Véleményünk szerint az egész biztosítási piacot úgy kell megközelíteni, hogy az ügyfél úgy érezze, minden róla szól. A mai nappal jutottunk elértük a célunkat és el tudtuk indítani a Hungarikum Alkusz weboldalt” – fogalmazott Keszthelyi Erik, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. elnök-vezérigazgatója a Hír TV Radar című műsorában.

LUS_8786
„Az egész biztosítási piacot úgy kell megközelíteni, hogy az ügyfél úgy érezze, minden róla szól”
Fotó: Kallus György/Világgazdaság

A projekt legfőbb újítása az, hogy a cég egy digitális platformot, illetve applikációt hozott létre, megkönnyítve ezzel az emberek dolgát, akik egy helyen tudják nyomon követni az érvényben lévő biztosításukat. A szakember hangsúlyozta: 

Nem kell várni a biztosítási tanácsadóra, hogy bárki elküldje az ügyfélnek a biztosítási kötvényét, vagy éppen tisztában legyen azzal, hogy fizetett, mi az évfordulója, melyik biztosítónál van, hogy hívják az ügynökét. Minden elérhető az applikáción keresztül.

Sokkal tudatosabban kell a pénzügyeinkkel foglalkozni

Az emberek leginkább kötelező biztosításokat kötnek Magyarországon, Keszthelyi Erik szerint ezen viszont a változtatni kell. Mint a szakember utalt rá: „Magyarországon 1,57 darab szerződés jut egy ügyfélre, míg Németországban 5,7 darab. Vagyis pénzügyi tudatosságunk fejlesztése – ami kiterjed a biztosításra is – hagy még némi kívánnivalót maga után.”

LUS_8768
A biztosításokat elsősorban a felnőttek kötik meg, de az alkuszcég, amely biztosítási ajánlatokat kínál, igyekszik bevonni a fiatalokat is a témába.
Fotó: Kallus György/Világgazdaság

A biztosítókkal kapcsolatban a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. elnök-vezérigazgatója úgy fogalmazott: „Nekünk, biztosítási közvetítőnek és tanácsadónak hatalmas a felelősségünk. Meg kell győznünk az ügyfelet, hogy jó termékeket kínálunk nekik. Az ügyfél ugyanis nem foglalkozik napi szinten biztosítással, a tanácsadótól várja el, hogy ezt megtegye helyette, s közben jó ajánlatokat is szállítson neki.”

Már gyermekkorban el kell kezdeni a szemléletet tanítani

A biztosításokat elsősorban a felnőttek kötik meg, de az alkuszcég, amely biztosítási ajánlatokat kínál, igyekszik bevonni a fiatalokat is a pénzügyi témába. Játékosan, akár nyereményjátékokkal kiegészítve tanítják a felnövő nemzedéket a tudatos pénzügyekre, köztük a biztosítások fontosságára. „Hiszek abban, hogy a fiatalok tudnak kellő segítséget adni a szüleiknek, nagyszüleiknek annak érdekében, hogy megfelelő biztosítással rendelkezzen a család.”

Nemes célt támogat az, aki biztosítást köt az új felületen, hiszen a cég együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel is segítve a rászorulókon.

Új platform jelent meg a magyar biztosítópiacon, ezerfős szakértői hálózatával mindent felbolygat

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. kedden elindította a biztositasipiac.hu digitális biztosításközvetítő rendszerét, amely az online biztosításkötés új dimenzióját hozza el a magyar lakosság és a biztosítási tanácsadók részére. A digitális platform elindítása mellett a társadalmi felelősségvállalás is kiemelt szerepet kap Magyarország piacvezető alkuszcégének stratégiájában, ennek jegyében minden, a felületen megkötött biztosítás után 250 forinttal támogatja a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet.

 

Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt weblap Keszthelyi Erik biztosító fejlesztés
Kapcsolódó cikkek