Távozik a Budapest Airporttól az általános és fejlesztési vezérigazgató-helyettes. René Droese 17 év után, március 31-én hagyja el a céget, hogy a müncheni reptér egyik ügyvezető igazgatója legyen.

LUS_9487René Droese, a BUD Air Cargo ingatlangazdálkodási és cargo üzletág valamint a vállalat fejlesztési igazgatóságának a vezetője
Fotó: Kallus György
René Droese a héten távozik a Budapest Airporttól / Fotó: Kallus György / Világgazdaság

René Droese Münchenben a repülőtér ingatlanfejlesztésére fog koncentrálni – írta meg az AIRportal.hu. Ezen a területen a Nemzetközi Liszt Ferenc Repülőtéren is hatékonyan dolgozott. A nevéhez kötődik többek között 

  • a BUD Cargo City fejlesztése, 
  • az 1-es móló kiépítése, 
  • az új Terminál Parkoló létrehozása, illetve 
  • a terminál melletti szálloda építése.

A szakember nevéhez köthető még a 3-as terminál előkészítése is.

„Én, a Budapest Airport teljes csapata, valamint a tulajdonosok is hálásak vagyunk René Droese több mint tizenhat éves, elkötelezett és professzionális munkájáért, amely nemcsak ahhoz járult hozzá, hogy a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Európa egyik legjobb légikikötőjévé vált, hanem hogy a BUD Cargo City felkerült a légi áruszállítás térképére, mint Közép-Kelet-Európa egyik legfontosabb és legdinamikusabban növekedő cargoközpontja” – mondta a Budapest Airport vezérigazgatója, Kam Jandu.

Budapest Airport: a visszavásárlás még várat magára, a forgalom viszont már rekordközeli

Habár Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter korábban azt mondta, akár már februárban megszülethet az egyezség a ferihegyi reptér visszaállamosításáról, erre még nem került sor. Pedig a forgalomra nem lehet panasz: január után az elmúlt hónapban ismételten több mint egymillió utas fordult meg a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a cargoüzletág 20 ezer tonnás teljesítménye pedig minden idők második legjobb eredménye.