Az Al Habtoor Group több mint egy évtizede van jelen Budapesten: korábban a Ritz-Carlton szállodát üzemeltette, majd januárban saját márkája alatt nyitotta újra a hotelt Al Habtoor Palace Budapest néven. A magyar fővárosban rendkívül sokszínű a szállodapiac – a kérdés, hol pozícionálja magát ebben a mezőnyben a dubaji hátterű luxusmárka, és miben tud kitűnni a nívós versenytársak közül – írja az Origó.
A portálnak Rahim Abu Omar, az Al Habtoor Palace Budapest vezérigazgatója úgy jellemezte a szállodát, mint amely az arab vendéglátás művészetét ötvözi az európai grand hotel hagyományaival.
A város egyik legikonikusabb terén egy palotában szállhatnak meg vendégeik, akiket személyes concierge szolgálattal, elegáns fogadtatással és kifinomult, mégis modern enteriőrökkel várják
– mondta a vezérigazgató, aki a nyitás óta eltelt hónap eredményeiről is beszélt, amelyről az Origón olvashatnak további részleteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.