Karbantartások a hazai banknál: a boltokban sem fogunk tudni fizetni
A pénzintézet a tájékoztatása szerint az operatív stabilitás és a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében hajt végre előre ütemezett fejlesztéseket informatikai rendszerein. A karbantartások a következő hetekben több időpontban is érintik a banki működést, időszakos fennakadásokat okozva a digitális csatornák, a POS-terminálokon végzett fizetések, valamint a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségében is – írta meg az Origo.

Amikor a boltban sem fogunk tudni fizetni a karbantartás miatt
A legtöbb embert talán legérzékenyebben érintő leállás november 18-án (kedd) 23:50 és november 19-én (szerda) 00:50 között várható. Ebben az egyórás időszakban teljes szolgáltatáskiesés lesz a CIB által üzemeltetett POS-terminálokon, vagyis a boltokban és éttermekben elhelyezett kártyaleolvasókon nem lehet majd fizetni.
Amikor a netbank és a mobilapp is leáll
Több éjszakán át szünetelnek majd a bank digitális szolgáltatásai. Az alábbi időpontokban nem lesz elérhető a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a CIB Business Online sem. Emiatt az online, internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazáson keresztül sem fog működni:
november 13. (csütörtök) 22:00 – november 14. (péntek) 02:00,
november 26. (szerda) 22:00 – november 27. (csütörtök) 02:00,
december 4. (csütörtök) 22:00 – december 5. (péntek) 05:00,
december 9. (kedd) 22:00 – december 10. (szerda) 05:00,
december 11. (csütörtök) 22:00 – december 12. (péntek) 05:00,
december 18. (csütörtök) 22:00 – december 19. (péntek) 02:00.
Ezekben az időszakokban a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat is csak korlátozottan működik, de a bankkártya letiltására folyamatosan lesz lehetőség. Ezenfelül december 9-én 22:00 és december 10-én 05:00 között a webshopok számára biztosított online fizetési rendszer, az eCommerce szolgáltatás sem lesz elérhető.
Arról, hogy milyen akciós feltételeket kínálnak a hazai bankok az Otthon Start programmal kapcsolatban, itt írtunk korábban.


