Formatervezésüknek és egyedi karakterüknek köszönhetően a Citroënek mindig is kedvelt „szereplői” voltak a film világának. A márka egy animációs film elkészítéséhez megalkotta az első virtuális autót, újabb tapasztalatokra téve szert a hetedik művészet terén.
Ami a technikai megoldásokat illeti, a motion-capture, vagyis a digitális mozgásrögzítést és a háromdimenziós megjelenítést alkalmazó ambiciózus rendezés teljesen lenyűgözte a Citroënt. Ezen inspiráció hatásra a márka teljes erőbedobással vetette bele magát a « Renaissance » projekt megvalósításába, felajánlva a filmhős autója tervrajzának elkészítését. Christian Volckman a « Renaissance » rendezője, aki igen fogékony az autós formatervezés iránt, természetesen elébe ment a Citroën javaslatának: « A film kidolgozásának kezdeti szakaszában az volt az elképzelésem, hogy Karasnak, a film főhősének egy DC modell legyen az autója. Éppen ezért felkerestük a Citroënt, hogy engedélyt kérjünk tőlük, […]. Ekkor ajánlotta fel a Citroën, hogy dolgozzunk együtt a formatervezőikkel. Javaslataik víziószerű képeket idéztek fel. Az autó három hónapos szoros együttműködéssel kialakított végleges tervrajza tökéletesen illett a film futurisztikus világába ».
Az orr-rész, a belőle áradó erő benyomását keltve azonnal magára vonja a figyelmet. Az autó élesebb vonalakkal megrajzolt hátsó része a stabilitás és a dinamizmus érzetét kelti. A gondosan kidolgozott részletek, mint pl. a dísztárcsák mintázata, szintén hozzájárul a gépkocsi megjelenéséhez, hangsúlyozva rendkívüli eleganciáját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.