A vállalat 2015-ig további 14 óriásjárművet állít forgalomba, közben folyamatosan kialakítja a frankfurti bázisrepülőtéren a méretei miatt speciális fogadóállomásokat igénylő egységeket, továbbá a külön ehhez a típushoz kifejlesztett utasvárókat. Az A380-as listaára 300 millió dollár, évente 260 ezer utas szállítására és 4,6 millió kilométer megtételére képes, s darabonként 400 új munkahely létrehozását jelenti.
Toulouse-ban az Airbus-gyáron belül egy több labdarúgópálya hosszúságú és 46 méter magas hangáregyüttesben folyik az óriásmadarak végső összeszerelése. A hangár 2015-re készül el teljesen, akkor majd egyszerre négy A380-as fér el benne. Az alkatrészeket több európai üzemből, főleg vízi úton hozzák, az utolsó néhány tízkilométert a Garrone folyó mentén, a széles szállítmányoknak alig helyet szűk utcás falvakban teszik meg.
Az egy-két hetente áthaladó speciális konvojok még most is nagy eseménynek számítanak, az út menti kocsmákban ilyenkor ingyen mérik a sört. Egyes darabokat Hamburgban adnak át vagy festenek le – nem kevesebb sörrel kísérve az ünneplést.