A cég által végrehajtott fejlesztések ellenére a piaci viszonyok nem tűnnek túl ideálisnak. „Nemcsak a válság és a vásárlóerő csökkenése, hanem a rendkívüli időjárás – a hosszú tél, a csapadékos tavasz és nyár – is hatással volt a magyar festékpiacra. Emiatt a szakma a tavalyi első féléves forgalomhoz képest 5–15 százalékos esésről számolt be, és mi is megéreztük a kereslet csökkenését” – mondta Szabó Antal, a cég ügyvezető igazgatója. Amíg a tavalyi első fél évben majdnem 18 ezer tonna terméket forgalmazott a vállalat, az idén – a bővülő termékválaszték ellenére is – ezer tonnával kevesebbet sikerült értékesíteni. Ezért az árbevétel közel 10 százalékkal maradt bel a bázistól. Ennek ellenére erősödött a cég helyzete a piacon a DuPont teflonbázisú Poli-Farbe Neo festékcsalád bevezetésével. A prémium kategóriájú festékek iránt ugyanis érezhetően nő a kereslet. A termék értékesítésébe a szakkereskedők mellett bekapcsolódtak a legnagyobb barkácsáruházláncok is, így jelenleg közel 500 üzletben kapható a Neo festékcsalád, amely nem egyedüli a világpiacon: hasonló felületvédő technológia több mint hetven országban kapható, és mindenhol üzleti sikereket hozott a gyártóknak. A teflonalapú felületvédő adalékkal kezelt festékek nemcsak szép felületeket biztosítanak, de könynyebben tisztíthatók és jobban ellenállnak a szennyeződéseknek is. Ezért a cégvezető azt reméli, hogy több százmillió forintos befektetésük a válság ellenére is két-három éven belül megtérül.