Mindeddig a GM azért nem forgalmazta az Opelt az Európán kívüli piacokon, mert attól tartott, hogy így belső konkurenciát támasztva csökkentené más márkáinak, a Chevroletnek, a Buicknak, és a Holdennek az értékesítését.
Ám Reilly, aki mielőtt az elmúlt novemberben elfoglalta volna jelenlegi posztját, a GM ázsiai működését irányította Sanghajban, gyors stratégiai változást csikart ki, hogy csökkentse az Opel/Vauxhall függését a stagnáló európai piactól.
Nemrégiben egy másik interjúban kizárta ugyanakkor az Opel piacira dobását az Egyesült Államokban, mondván, túl sok az átfedés néhány modell között: a Buick Regal például az Opel Insignia alapjára épül.
Kínában azonban az Opel meglovagolhatná a német márkák jó hírnevét, és új vevőkört szerezhetne a GM-nek, olyanokat, akik nem a szintén az amerikai céghez tartozó Chevroilet és Buick autókat preferálják.
A realitások talaján maradva Reilly ugyanakkor tudja, az Opel egyelőre nem tud nagy mennyiséget eladni Kínában az ottani alacsony árszint miatt. A két vezető helyi márka, a Cherry és a BYD tömegmodelljeinek ára ugyanis 25-60 ezer jüan (3700-8800 dollár) között van az egyébként még mindig kétszámjegyű bővüléssel kérkedő autópiacon.