Májusban a 18 évesnél idősebbek közül a Petőfi rádiót hallgatták a legtöbben, szorosan mögötte a Kossuth rádió állt – derül ki a Radio Sales House Kft. megrendelésére, az Inspira Media Research által készített hallgatottsági felmérésből. Melles Katalin, az Inspira Media Research kutatási igazgatója elmondta: a harmadik helyen a Rádió 1 végzett annak ellenére, hogy még nem tekinthető országos csatornának, míg a negyedik a már csak online módon elérhető Class FM lett. A Petőfi inkább a délelőtti sávot uralja, míg a Kossuthot a legtöbben délben hallgatják. A kereskedelmi szempontból legértékesebb közönség, a 18–59 éves korcsoport körében is a Petőfi vezetett, itt a második a Rádió 1, a Kossuth csak a harmadik.
Budapesten a 18 évesnél idősebbek körében továbbra is a Sláger FM vezet, a Music FM és a Petőfi előtt – a Rádió 1 itt nem növelte részesedését. A fővárosban a reggeli sávban öldöklő a verseny, vidéken a klasszikus helyi rádiók megtartották vezető szerepüket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.