BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól áll a digitalizációval a CIB Bank

Kevesebb mint másfél év alatt érte el a 126 ezer felhasználót a CIB Bank mobilalkalmazása. Az alkalmazás legutóbbi frissítésével idén nyáron lehetővé vált a személyi kölcsön teljesen online igénylése is.

A CIB Bank mobilalkalmazása 126 ezer felhasználónál jár az elindítása óta eltelt kevesebb mint másfél év alatt, az applikációba átlagosan 2,5 másodpercenként belép valaki – közölte a pénzügyi szolgáltató által szervezett mai háttérbeszélgetésen Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: a CIB Bank ügyfelei szívesen is hasznáják a applikációt: miközben – az NRC kutatása szerint – a bankszektorban átlagosan 11 százalék az aktív felhasználók aránya, ez a CIB-nél 21 százalék.

Az alkalmazás legutóbbi frissítésével idén nyáron lehetővé vált a személyi kölcsön teljesen online igénylése is: az ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak az applikációban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A hitelbírálat és a folyósítás akár kevesebb mint 7 perc alatt megtörténik. „Egészen a közelmúltig ideális esetben is 3-4 nap kellett egy személyi kölcsön-igénylésnél a folyósításhoz: ehhez képest a néhány perc nem előrelépést, hanem ugrást jelent” – hívta fel a figyelmet Ákos Tamás. Az újítás kedvező fogadtatásra talált az ügyfeleknél: a szolgáltatás elindításának első hónapjában az összes személyi kölcsön folyósítás 8 százaléka az applikáción keresztül történt.

A digitális átállás részeként – hangzott el – elindult az új internetbanki felület, amely ugyanazt a felépítést és funkciókat követi, amit az applikáciban már megszokhattak az ügyfelek. Az új online felület ugyanakkor átmenetileg együtt fut a már megszokott, Java-alapú internetbankkal: amíg annak összes funkciója nem válik elérhetővé az új internetbankban, addig az is elérhető lesz. Emellett a CIB 10 fiókban bevezette a teljesen papírmentes pénztári ki- és befizetés lehetőségét is.

Ami a tervezett további lépéseket illeti, a pénzintézet legkésőbb hat hónapon belül el kívánja indítani a bankfiók látogatása nélküli számlanyitást is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.