Stagnál az ételszállító cégek mintegy évi 20 milliárd forintos forgalmat lebonyolító piaca. A legmeghatározóbb szereplő hosszú évek óta a Teletál Ételfutár Kft., amely tavaly 6,57 milliárd forintos nettó árbevétel mellett 15,03 milliós adózott eredményt ért el az Opten adatai szerint. Bár új megrendelők megszerzésére is törekszik a cég, a stratégia elsősorban a meglévő ügyfélkör megtartására és a minél minőségibb kiszolgálásra irányul – közölte a Világgazdaság érdeklődésére Bondor Tamás marketingvezető. Mint mondta, kiemelt figyelmet kell fordítani a mindennapi működésüket érintő külső tényezőkre, mint például a munkaerőhiányra. Ezért a Teletál hangsúlyt helyez a meglévő munkaerő megtartására, motiválására, többek közt azért is, mert ahogy a piacon, úgy náluk is jelentős a hiány szakácsból, konyhamészárosból vagy épp betanított munkaerőből.