Búcsú a V12-es
7-es sorozattól
A 740i, 750i és M760Li egy évig hiányozni fog a BMW európai kínálatából, mert időre van szükség, hogy a valós vezetési körülményeknek jobban megfelelő, úgynevezett WLTP-fogyasztás és az RDE valós károsanyag-kibocsátás mérésén megfeleljenek az autók. A probléma prózai, a karosszéria alatt egyszerűen nincs hely a benzinesek károsanyag-kibocsátását csökkentő részecskeszűrőnek. A 2,0 literes benzinmotorral és villanymotorral szerelt 740e-t nem érinti a korlátozás,
a V12-es biturbó forgalmazása azonban megszűnik. | AM
Havonta egy új
energiás VW jön
A Volkswagen konszern 2020-ban dobja piacra első, kifejezetten elektromos autónak fejlesztett típusát. Az elektromos átállás 2022-től indul, amelynek végén 2030-ra már 300 új energiás autó lesz a konszern kínálatában. Persze ez nem ennyi típust jelent, a meglévők lágy vagy teljes hibrid hajtást kapnak, ezeket is külön-külön számolják. Nem felejtik el a belső égésű motorokat sem, modernizálásukra 20 milliárd eurót költenek a következő évtizedben. | AM
Rekordot döntött
a Range Rover
Fabio Barone egy Ferrari 458 Italia volánja mögött 2016 szeptemberében állította fel a 10 perc 31 másodperces időt a 99 hajtűkanyart tartalmazó, 10,9 kilométer hosszúságú kínai Tianmen úton. Ezt az időt döntötte meg most a Range Rover Sport SVR szabadidő-autó. Ho-Pin Tung
Le Mans-kategóriagyőztes, a Panasonic Jaguar Racing tartalékpilótája ült az 575 lóerős szabadidő-autó volánja mögött, és 9 perc 51 másodperc alatt hajtott végig az útszakaszon. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.