Bemutatkozott a piacon a Ferrari-motoros SUV
A Maserati Levante szabadidő-autó legújabb, Trofeo névre hallgató változatát a Ferrari által gyártott 3,8 literes V8-as biturbó hajtja. Teljesítménye 590 lóerő és 730 newtonméter, ez 3,9 másodperc alatt gyorsítja nulláról az óránkénti 100 kilométeres sebességre. Ebben rajtautomatika segíti a sofőrt, az autó végsebessége 300 kilométer/óra feletti. A hőháztartást a motorháztetőbe vágott szellőzőnyílások javítják, a 22 colos átmérőjű kovácsolt alufelnik a Maserati által valaha használt legnagyobb darabok.
Hóba rajzolva köszönti a hetvenéves Land Rovert
A francia Alpokban, La Plagne közelében, 2700 méteres tengerszint feletti magasságon készült el a Defender több mint 250 méteres kontúrrajza. Simon Beck 20 894 lépést tett meg a hóban és 16,5 kilométert gyalogolt, mire a mű elkészült. Ezzel köszöntik a Land Rover-világnapot: április 30-án lesz hetven éve, hogy az eredeti modell debütált az 1948-as Amszterdami Autószalonon. Azt a pillanatot idézték meg, amikor a Rover műszaki igazgatója először vázolta fel az eredeti változat körvonalát a kiemelkedő természeti szépségű, észak-walesi Red Wharf Bay-öböl homokjába.
Erősebb is lesz a Mazda MX-5
Megnövelik a szelepemelés mértékét, kisebb ellenállású lesz a kipufogórendszer, és optimalizálják a szívósor kialakítását a Mazda MX-5-ösnél. Kisebb szoknyájuk lesz az új dugattyúknak, módosul az égéstérben a levegő áramlása, könnyebbek lesznek a hajtókarok, és jobban kiegyensúlyozzák a főtengelyt. Az eredmény egy könnyebben felpörgő, magas fordulaton jobban üzemelő, 2,0 literes benzinmotor. Búcsúzik az egytömegű lendkerék, amelynek a helyére kéttömegű kerül, a váltó és a hátsó híd változatlan marad.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.