A Henkel Magyarország és a Henkel Distribution szervezeti átrendeződés mellett döntött – olvasható a Cégközlönyben.
A kiválásos beolvadás lényegében annyit takar, hogy különválik a cég marketing- és értékesítési részlege a gyártástól.
A Világgazdaság megkeresésére a cégnél a változás okairól elmondták, hogy a Henkel anyavállalat egyetlen globális ellátási társaságba, a Henkel Global Supply Chain Company cégbe vonta össze az ellátási lánccal kapcsolatos összes tevékenységét.
Azokban az országokban – köztük Magyarországon is –, ahol a Henkel gyártó- és értékesítési kapacitással is rendelkezik, a helyi vállalat két részre vált. Az egyik a helyi ellátási tevékenységet felügyeli, a másik pedig a helyi értékesítési és marketingtevékenységeket végzi
– közölte a Henkel Magyarország Kft.
A cég azzal indokolta az átalakulást, hogy ezzel az új működési modellel hatékonyan összehangolja és szabványosítja az end-to-end (végponttól végpontig tartó) ellátási folyamatait, beleértve a beszerzési funkciókat is.
A teljes cikket a Világgazdaság szerdai számában olvashatja