Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Union Biztosító a hazai Fitpuli startup vállalkozással, amelynek fejlesztésére alapozva komplex életmód-applikációval bővíti vállalati egészségbiztosításhoz köthető szolgáltatásait – jelentette be tegnap Lehel Gábor, a Union Biztosító elnök-vezérigazgatója. Termékportfóliója egy olyan új csomaggal bővült, amelyben az egyes térítési limitek igazodtak a piac elvárásaihoz, és bővült a diagnosztikai elemek száma is, amelynek része az applikáció. A társaság arra számít, hogy az adóterhek januártól bekövetkező (a cafeteria megszűnése miatti) emelkedése sem állítja meg az egészségbiztosítási piac fejlődését, amelynek nagysága a Magyar Biztosítók Szövetségének adatai szerint 11 milliárd forint.
A Unionnál egészségbiztosításra átlagosan évente 60–80 ezer forintot szánnak az ügyfelek – közölte a Világgazdasággal Lehel Gábor. Tapasztalata szerint az egészségbiztosítás az elmúlt hat évben megkerülhetetlen biztosítási formává vált, mára számtalan vállalat alkalmazza munkaerő-megtartó juttatásként. Mint közölte, az új egészségbiztosítási szerződések 30 százalékát a Unionnál kötik. A társaság által biztosított személyek eddig 700 ezer orvosi vizsgálaton vettek részt, a biztosítónak 500 magánegészségügyi szolgáltatóval van szerződése. Szerződött partnereik között megtalálható a legnagyobb járó- és fekvőbeteg-ellátó intézményektől a specializált diagnosztikai és terápiás centrumokon át a kisebb szakrendelőkig minden egészségügyi magánszolgáltató.
A Union ügyfelei
700 000
vizsgálaton vettek részt
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.