Búcsúzik az orrmotoros Corvette-modell
A Hennessey Performance búcsúszéria kiindulási alapja a 755 lóerős, 6,2 literes, kompresszoros V8-as ZR1-es, teljesítményét 850, 1000 vagy 1200 lóerőre növelik, és az automatikus váltót is megerősítik. A felfüggesztést és a fékrendszert nem módosítják, mert a cég szerint a ZR1-es ezen a téren tökéletes.
Saját Nürburgringet épít a Toyota
A Japánban lévő Toyota Technical Center Shimoyama tesztközpont 650,8 hektáros területén egy 5,3 kilométer hosszú, 75 méter szintkülönbségű tesztkört építenek, amellyel a Nürburgringet idézi meg. A teljes befektetés 300 milliárd jenbe – mintegy 780 milliárd forintba – kerül, a központ elkészülte után 3300 mérnök és tesztpilóta dolgozik majd az új modelleken.
Összelegóztak egy Civic Type R-t
Kilenc ember csaknem 1300 munkaórát áldozott arra, hogy életnagyságban megépítse legóelemekből a Honda Civic Type R-t. Az acélvázra rétegenként felépített autóhoz 320 ezer kockát használtak fel, a kész „játék” tömege 1,3 tonna. Annyira részletes, hogy az első féknyergeken ott a Brembo felirat is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.