BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Húsz év után is a Nestlét választotta Anna Roche üzletágvezetőként

VG | Júniustól Anna Roche veszi át a Nestlé Hungária Nescafé üzletágának vezetését. A szakember széles körű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik, és több területen is sokat tett a nívós kávékultúra megteremtéséért. Anna Roche 2001-ben kezdte karrierjét a Nestlé Ukrajnánál marketinges pozícióban, majd 2004-ben a kávé kategóriához került, ahol munkája nyomán sikeresen megújult a Nescafé 3 in 1 üzletága. 2009-ben a Nescafé marketingmenedzserévé lépett elő, ebben a pozícióban sokat tett a fenntartható, nyereséges növekedésért és a vásárlói magatartáson alapuló márkaépítésért. 2017-től vezette a Nescafé franciaországi Dolce Gusto üzletágát. Munkája nyomán példátlan eredményeket ért el a piacrészt és a profitabilitást tekintve, a Dolce Gusto első számú piaccá nőtte ki magát. Szintén ő vezette a kávé kategória fenntartható törekvéseit és az e-business megerősítését. Anna Roche mostani pozíciójában az új kelet- és közép-euró­pai Nescafé-szervezet tagja lesz.

A svájci cég magyar leányvállalata, a Nestlé Hungária Magyarországon három városban van jelen, Szerencsen, Diósgyőrött és Bükön. Budapesti központjában összesen több mint 2400 embert foglalkoztat, akik a jobb életminőség és az egészségesebb jövő megteremtéséért dolgoznak.

A Nestlé harminc éve van jelen Magyarországon, a legnagyobb svájci befektető és munkáltató hazánkban. A 2020 őszén bejelentett büki beruházásával immár 150 milliárd forintot meghaladó értékben fektet be itthon, és továbbra is hosszú távú hazai jelenléttel tervez.

A szerencsi gyár a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és -töltő üzeme, ahol évente csaknem 40 ezer tonna kávé- és kakaópor készül, és harminc országba szállítanak.

A diósgyőri gyár a Nestlé egyetlen kizárólag üreges figurák gyártására specializálódott üzeme a világon, 120 millió darab csokoládéfigura készül évente, ezeket több mint húsz országba exportálják.

A cégcsoport állateledel-gyártásának kelet-közép-európai központja a büki Purina gyár, termékei a világ több mint ötven országába jutnak el. A Nestlé Hungária beszállítóinak többsége magyar vállalkozás, évente 54 milliárd forint értékben adnak el termékeket és szolgáltatásokat a Nestlé globális hálózatának.

A Nescafét egyébként már 1938 óta fogyasztják, a második világháborúban a katonák kedvence volt, ma pedig már több mint 180 országban forgalmazzák.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.