VG | Júniustól Anna Roche veszi át a Nestlé Hungária Nescafé üzletágának vezetését. A szakember széles körű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik, és több területen is sokat tett a nívós kávékultúra megteremtéséért. Anna Roche 2001-ben kezdte karrierjét a Nestlé Ukrajnánál marketinges pozícióban, majd 2004-ben a kávé kategóriához került, ahol munkája nyomán sikeresen megújult a Nescafé 3 in 1 üzletága. 2009-ben a Nescafé marketingmenedzserévé lépett elő, ebben a pozícióban sokat tett a fenntartható, nyereséges növekedésért és a vásárlói magatartáson alapuló márkaépítésért. 2017-től vezette a Nescafé franciaországi Dolce Gusto üzletágát. Munkája nyomán példátlan eredményeket ért el a piacrészt és a profitabilitást tekintve, a Dolce Gusto első számú piaccá nőtte ki magát. Szintén ő vezette a kávé kategória fenntartható törekvéseit és az e-business megerősítését. Anna Roche mostani pozíciójában az új kelet- és közép-európai Nescafé-szervezet tagja lesz.
A svájci cég magyar leányvállalata, a Nestlé Hungária Magyarországon három városban van jelen, Szerencsen, Diósgyőrött és Bükön. Budapesti központjában összesen több mint 2400 embert foglalkoztat, akik a jobb életminőség és az egészségesebb jövő megteremtéséért dolgoznak.
A Nestlé harminc éve van jelen Magyarországon, a legnagyobb svájci befektető és munkáltató hazánkban. A 2020 őszén bejelentett büki beruházásával immár 150 milliárd forintot meghaladó értékben fektet be itthon, és továbbra is hosszú távú hazai jelenléttel tervez.
A szerencsi gyár a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és -töltő üzeme, ahol évente csaknem 40 ezer tonna kávé- és kakaópor készül, és harminc országba szállítanak.
A diósgyőri gyár a Nestlé egyetlen kizárólag üreges figurák gyártására specializálódott üzeme a világon, 120 millió darab csokoládéfigura készül évente, ezeket több mint húsz országba exportálják.
A cégcsoport állateledel-gyártásának kelet-közép-európai központja a büki Purina gyár, termékei a világ több mint ötven országába jutnak el. A Nestlé Hungária beszállítóinak többsége magyar vállalkozás, évente 54 milliárd forint értékben adnak el termékeket és szolgáltatásokat a Nestlé globális hálózatának.
A Nescafét egyébként már 1938 óta fogyasztják, a második világháborúban a katonák kedvence volt, ma pedig már több mint 180 országban forgalmazzák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.