A minden tekintetben a japánok csúcsmodelljének tekinthető LX kiváló példa arra, hogy mindig lehet többet, jobbat, kényelmesebbet nyújtani. 

Terepjáró létére igazi luxusautó az LX.

A piac egyik, ha nem a legnagyobb hűtőrácsa került a Land Cruiser testvérének orrára, amely az új, F Sport kivitelben sűrű szövésű, fekete elemre is cserélhető. Szintén újdonság a piactól függően Ultra Luxury vagy Executive néven elérhető kétszemélyes hátsó elrendezés. A jobb hátsó masszázsfotel gombnyomásra ággyá alakul át, saját infotainment-rendszer és külön klímazóna is jár a hátul ülőknek. Itt debütál az ujjlenyomat-olvasó indítógomb, a digitális műszeregységen kívül két kijelző, egy 12,3 és egy 7 colos áll rendelkezésre. 

 A márkán belül elfoglalt helyhez illik a frontkiképzés

Tömege 200 kilogrammal csökkent, karosszériája merevebb, a lágyabb rugók és az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók komfortosabb haladást biztosítanak. Az LX 600-as 3,5 literes, 415 lóerős, V6-os biturbó benzinessel, az LX 500d 3,3 literes, 299 lóerős, V6-os biturbó dízellel készül. Később LX 750h néven egy 443 lóerős öntöltő hibrid hajtással is választható lesz az USA-ban és Japánban 2022 elején megjelenő újdonság.