A 110-eshez képest a karosszéria 34 centivel megnyújtott hátsó túlnyúlást kap, az utastér 2+3 vagy 2+3+3 elrendezésű, és mindenhol teljes értékű ülést találunk. Leghátul ülésfűtés, tárolóhelyek, USB-C töltők és párnázott könyöklők gondoskodnak az utasok kényelméről, illetve az alapáron adott négyzónás klímánál saját zóna jut nekik. 

A beszállás megkönnyítéséhez a második sor szélső ülései előrecsúsznak és buknak, kapaszkodó a B oszlopon található. A három üléssor mögött 389 literes csomagtér található, a hátsó üléseket a padlóba lehet hajtani – az nem lesz teljesen sík –, a második sor mögött 1232 literes a csomagtér, az első sor mögött 2291 literes a raktér. Az ötüléses változatban 1329 literes, támladöntés után 2516 literes lesz a csomagtér. A Defender 130-asnál szériában adják az egyébként feláras, 11,4 col képátlójú, érintőképernyős PiviPro fejegységet, és itt széria, egyébként pedig mostantól választható a nanoeX technológiás légtisztító.