Az idei év első tíz hónapjában 32,8 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el a Henkel Magyarország Kft., 2,6 milliárddal többet, mint a múlt év egészében. Ugyanebben az időszakban az export 9,6 milliárd forintra rúgott -- december első napjaiban pedig már elérte a 12 milliárdot --, míg 1999 egészében 7,6 milliárd forint volt a kivitel.
Az elnök-igazgató elmondása szerint ebből kiolvasható, hogy a forgalom növekedése továbbra is a dinamikusan bővülő exportból adódik, a belföldi piac inkább stagnál, és várhatóan 2002-ben is csak az 1999-es szintet éri el. Ennek következtében a Henkel Magyarország Kft. forgalmán belül az export az év végére várhatóan eléri a 33 százalékot, szemben az egy évvel korábbi 25 százalékkal.
Fekete István emlékeztetett rá, hogy az utóbbi időben gyökeresen átalakultak a vásárlói szokások: a családok "beálltak" egy bizonyos fogyasztásra, s ebből nehezen lehet kimozdítani őket.
A társaság forgalmán belül a mosó- és tisztítószerek már 50 százaléknál kisebb súllyal szerepelnek, de még mindig meghatározóak. A kozmetikai és testápoló termékek 21, a lakossági és ipari ragasztók 20 százalékot tesznek ki. A professzionális hajápoló szerek 4 százalékkal részesedtek az összbevételből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.