A forgalom ugyan csak 2,2 százalékkal csökkent tavaly Nyugat-Európában, de a nagy gyártókat legalábbis óvatosságra inti, hogy a legerősebb piacon, Németországban 11,1 százalékkal kevesebb új személyautó talált gazdára, mint 1999-ben. A dán forgalomcsökkentést ugyanakkor a magas adókkal magyarázzák, az írországi előrelépést pedig a helyi konjunktúrával.
Iparági elemzők úgy látják, Európában nincs válság, inkább a piachoz való alkalmazkodásnak vagyunk tanúi.
A táblázatban szereplő 17 piacon ugyanakkor 5,3 százalékkal nőtt a kishaszonjármű-eladás, és éves szinten elérte az 1,9 milliót. Ebben a tekintetben is Írország vezeti a listát 25 százalékos piacbővüléssel, majd Portugália, Olaszország és Franciaország következik 17, 15 és 10 százalékkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.