Háromesztendei megfigyelést egészítenek ki a Young and Rubicam márkaérték-kutatásának eredményei, amelyek a cég világhálózatának tagjaként Magyarországon is felmérték a legismertebb nevek megítélését. Eszerint a Tv 2 a hagyományokra épít mind nevében, mind stílusában, az RTL Klub inkább kezdeményez, erősebben pörgő, és illeszkedik a divathoz. A világ egyik legjelentősebb reklámügynökségének felmérése arra utal, hogy a lakosság összetételét tükröző mintának feltett 48 jelzőből a meginterjúvoltak szignifikánsan az RTL Klubot nevezték meg egyedibbnek, megbecsültebbnek, összességében népszerűbbnek, mint a Tv 2-t. Miközben a nézettségi adatok szinte teljes kiegyenlítettséget mutatnak, a minőségi faktorban mindkettő lesújtó eredményt ért el. A két csatorna ismertsége úgyszintén fej fej melletti versenyt mutat.
Az RTL Klub divatos, egyedülálló, pörgő, energikus, más, mint a többi -. ezekben a jelzőkben a legkiemelkedőbb a különbség a Tv 2-vel szemben. Figyelemre méltó, hogy az utóbbinál előnyként megjelölt kategóriák többsége alig megfogható valamely médium esetében (fogyasztóközpontú, gyengéd, elbűvölő, egyszerű). Arculatépítőknek való viszont a megkérdezettek véleménye arról, hogy a Tv 2-t egynegyeddel nagyobb arányban nevezték meg fölényesnek, dölyfösnek, s kétszer nagyobb hányadban földhözragadtnak, mint az RTL-t. A Young and Rubicam által képzett vitalitás-fejlettség (felszálló-leszálló ág) mezőben az RTL a Spektrum Televízióval és az HBO-val egy társaságban az életerős márkák közt foglal helyet, a Tv 2 viszont a Magyar Televízió felé tart a megkérdezettek megítélése szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.