Három önálló elszámolású profitcentrumként kívánja a jövőben működtetni a Matávnet a magán, az üzleti előfizetőkkel foglalkozó, valamint a tartalomszolgáltatásban szerepet játszó médiarészlegét. Közülük kettőnek a piacvezető szerep megőrzését írta elő a cégvezetés erre az évre is. A vállalati ügyfelekkel foglalkozó, a hazai piacon harmadik legnagyobb szereplőként számon tartott részlegtől is a vezető pozíció megszerzését várják el.
Utóbbi, mint a vezérigazgató hangsúlyozta, nemcsak az internet-hozzáférést, hanem egyéb e-business szolgáltatást akar nyújtani az összesen 18 ezer céges felhasználónak, amelyek között jelenleg 461 a bérelt vonali ügyfelek száma.
A Matávnet Rt. a tavalyi évet 3,7 milliárd forint árbevétellel és 912 millió forint veszteséggel zárta. Ez utóbbit a hosszú távon megtérülő beruházások számlájára írja a vezetés. Lapunk kérdésére Drajkó László egyelőre nem kívánta részletezni, hogy a három üzletág jelenleg, illetve a jövőben milyen százalékos megosztásban járul a társaság bevételeihez.
Annyit azonban nyilvánvalóvá tettek, hogy a forgalom nagyobb részét a mára 100 ezer előfizetőt számláló lakossági és a céges ügyfelek adják. A médiaüzletág a tavaly négy és félszeres növekedést felmutató elektronikus reklámpiacon 15-ről 18 százalékra növelte részesedését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.