Fazekas Endre ügyvezető igazgató elmondta: döntőnek a haza piac kielégítését tartják, de ismét nagy szerepet szánnak a keleti piacnak is. A termékek 85 százalékát Magyarországon értékesítik, 15 százaléka az export.
A cég a szénsavmentes italok piacából -- a Magyar Üdítőital Szövetség szerint -- 24 százalékban részesedik, ezen belül a 100 százalékos gyümölcsitalokéból ennél is magasabb, 40 százalékos a részaránya.
A cég vezetője szerint jelentősen kettészakad a hazai gyümölcslépiac: a lakosság jelentős része az úgynevezett prémiumtermékeket és az egészen alacsony, 5 százalék gyümölcsöt tartalmazó italokat fogyasztja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.