Egyetlen kompaktlemezt, illetve zenés kazettát sem vásárolt a 16 és 40 éves kor közötti amerikaiak 5,5 százaléka a múlt év folyamán -- állapította meg a Napster és a többi, ingyenes zeneletöltést kínáló internetes portál piaci hatását vizsgáló, most nyilvánosságra került felmérés. Az Edison Media Research (EMR) kutatásának célja -- a Napster és társai által a szerzői jogvédelem alá tartozó zenei kiadványok ingyenes terjesztésével -- a zeneműkiadóknak elmaradt haszon formájában okozott kár nagyságrendjének minél pontosabb felmérése és számszerűsítése volt. (Mint arról a Világgazdaság folyamatosan beszámolt, a közösen fellépő zeneműkiadók ez év elején pert nyertek a Napster ellen, amelyet az amerikai bíróság jogsértő tevékenységének felfüggesztésére kötelezett.)
Az idén májusban felvett adatokból az is kiderült, hogy az USA piacán elsősorban a tinédzser korosztályban változtak meg a rendszeresen zenét hallgatók rádiózási szokásai is: e hagyományos médium iránt az érdeklődés kismértékben bár, de folyamatosan csökken, amit Ron Rodriguez, a Records and Radio című lap főszerkesztője az internet térnyerésének tulajdonít. A kutatás az egyes korosztályok zenei ízléséről is szolgált adatokkal: a 16--24 év közötti zenerajongók a hip-hop irányzat hívei, míg a 25 éven felülieket már alig érinti meg ez a stílus. Ennél meglepőbb, hogy az EMR adatai szerint a kimondottan tinédzser sztárként futtatott előadók, például Britney Spears vagy az ''N Sync a 16--24 év közötti célcsoportból csupán "mérsékelt lelkesedést" váltanak ki, míg jelentős létszámú közönséget nyernek meg a 35-40 évesek táborában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.