BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Lejtmenetben maradt az M&S

Tovább csökkent a Marks and Spencer forgalma. Nagy-Britannia legnagyobb ruházati áruházi láncolata ugyanakkor valamelyest javította hatékonyságát, miután a brit beszállítók helyett az olcsóbb külföldi gyártókat részesíti előnyben.

A július 7-ével végződött 14 hetes periódusban 3,4 százalékkal csökkent a Marks and Spencer teljes árbevétele, miközben a ruházati cikkek, lábbelik és ajándéktárgyak értékesítése 9,1 százalékkal esett vissza -- számol be a Reuters. Sőt, az elemzők szerint az adatok arra utalnak, hogy a női ruházati termékeknél -- a M&S legfontosabb piaci szegmensében -- ennél nagyobb volt a visszaesés. Ezt erősítette meg a kiskeresedelmi igazgató is, aki közölte: a női ruházati cikkek piacán tovább zsugorodott az M&S részesedése; az elmúlt fél évben jobban csökkent, mint bármelyik más versenytársáé: 1,9 százalékkal, 11,7-re.
Nem panaszkodhat ugyanakkor élelmiszer-eladásainak alakulására az üzletlánc: itt a fejlődés megközelítette az 5 százalékot, az új értékesítési helyeket is beleszámítva a 6 százalékot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.