Profitkilátások a Metrónál
Kovalcsik József vezérigazgató kiemelte, a tavalyi volt a társaság második teljes üzleti éve. Ennek során az 1999-ben még 600 milliós veszteséget felére csökkentették oly módon, hogy a Metro hírújság országossá fejlesztését már kizárólag saját forrásból tudta fedezni a cég. A mintegy 100 millió forintos hirdetési kampánnyal támogatott országos megjelenés során a Metro példányszáma 340 ezerre növekedett, ebből Budapesten 200 ezer, a többi régióban pedig 140 ezer példányt terjesztenek. Kovalcsik kijelentette, hogy 2001 végére a fővárosi és az országos kiadás külön-külön is nyereségessé válik.
A Metro International SA egyébként három kontinensen összesen 19 kiadásban jelentet meg ingyenes hírújságot, amelyek együttes példányszáma Törnberg tájékoztatása szerint meghaladja a napi 3,5 milliót. Az MI egyik európai konkurense a norvég Schibsted kiadó, viszont nemrégiben megszüntetni kényszerült 20 minuten című, hasonló profilú kölni lapját.


