Kovalcsik József vezérigazgató kiemelte, a tavalyi volt a társaság második teljes üzleti éve. Ennek során az 1999-ben még 600 milliós veszteséget felére csökkentették oly módon, hogy a Metro hírújság országossá fejlesztését már kizárólag saját forrásból tudta fedezni a cég. A mintegy 100 millió forintos hirdetési kampánnyal támogatott országos megjelenés során a Metro példányszáma 340 ezerre növekedett, ebből Budapesten 200 ezer, a többi régióban pedig 140 ezer példányt terjesztenek. Kovalcsik kijelentette, hogy 2001 végére a fővárosi és az országos kiadás külön-külön is nyereségessé válik.
A Metro International SA egyébként három kontinensen összesen 19 kiadásban jelentet meg ingyenes hírújságot, amelyek együttes példányszáma Törnberg tájékoztatása szerint meghaladja a napi 3,5 milliót. Az MI egyik európai konkurense a norvég Schibsted kiadó, viszont nemrégiben megszüntetni kényszerült 20 minuten című, hasonló profilú kölni lapját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.