BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

C&A-nyitás az Árkádban

Szeptember 5-én 2000 négyzetméteren nyitja meg első magyarországi áruházát az Örs vezér terén lévő Árkád üzletközpontban a C&A. A kelet-közép-európai terjeszkedést a társaság ausztriai leányvállalata irányítja, miután a társaság további üzletek nyitását tervezi a térségben.

Magyarországon nem ismeretlenek a C&A-emblémákkal ellátott ruházati termékek, ezek már eddig is kaphatók voltak kiskereskedők révén, márkaképviselet azonban nem volt az országban. Az eredetileg holland alapítású társaság már korábban is fontolgatta magyarországi áruház nyitását, a helyzet azonban mostanra érett meg. Döntésében az is szerepet játszott, hogy sikerült egy olyan helyszínt találnia, ami komoly forgalommal kecsegtet.

A C&A tavaly jelentős átszervezést jelentett be, amikor úgy döntött, hogy bezárja brit egységeit. A kelet-európai országok közül Cseh- és Lengyelországban van jelen két, illetve négy áruházzal, ezenkívül Lengyelországban van még öt Clockhouse boltjuk. A társaság ugyanis tíz exkluzív márkát forgalmaz, ezek között van a Clockhouse, a Westbury és a Your Sixth Sense is. Az összesen 30 ezer főt foglalkoztató cégnek tizenegy európai országban 442 áruháza, illetve tíz Clockhouse-üzlete van, árbevétele 2000-ben meghaladta az ötmilliárd eurót.

A társaság öt veszteséges év után ismét a nyereséges zónába emelkedett. Korábban jelentősen meggyengült piaci pozíciói újból stabilizálódtak, így a Karstadt Quelle és az Otto után a harmadik legnagyobb szereplőnek számít a német textil-kiskereskedelemben. A visszaesés megállítása érdekében az exkluzivitással ellentétben a kedvező ár-érték arányra hívta föl a figyelmet. Stratégiájának új elemeként gyermekruházati bolthálózatot is indított.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.