A hazai charterpiac mintegy harmadát birtokolja a cseh Travel Service magyarországi leányvállalata, amely közel két éve kezdte meg működését. Azóta lemorzsolódtak mellőle a piacon megkapaszkodni próbáló más hazai vállalatok. Tavalyi, 3,3 milliárd forintos bevételével elégedettek a tulajdonosok, s az idén is jó évre számítanak - közölte Farkas Attila, a magyar leányvállalat vezetője. Várakozásaikat erősíti, hogy a társaság az idei nyári szezonban két fontos üdülőhellyel, Máltával és Mallorcával bővíti repülési célpontjait, és a kiutaztatás mellett az év egészében beutaztatással is foglalkozik.
Tavaly a nyári szezonban gépeik a kedvelt dél-európai és észak-afrikai üdülőhelyekre repültek, s Spanyolországból és Izraelből hozták haza a turistákat. Míg a nyári szezonban jelentős a Travel Service piaci részesedése, a téli kiutazásokban ez már meghatározó. A tavalyi téli szezonban (ami áthúzódik az idei év elejére) heti egy-egy járatot indítottak a Maldív-szigetekre, Bangkokba, a Kanári-szigetekre és az észak-afrikai üdülőhelyekre.
A társaság, e nyárra véglegesített chartermenetrendje szerint, heti 18 járatot indít a szokásos célpontokra. Egy Boeing gép szállítja az utasokat, teljes kihasználtsággal. Az anyacég órákon belül rendelkezésére tud bocsátani további gépeket. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.