Jól szállt a Travel Service
A hazai charterpiac mintegy harmadát birtokolja a cseh Travel Service magyarországi leányvállalata, amely közel két éve kezdte meg működését. Azóta lemorzsolódtak mellőle a piacon megkapaszkodni próbáló más hazai vállalatok. Tavalyi, 3,3 milliárd forintos bevételével elégedettek a tulajdonosok, s az idén is jó évre számítanak - közölte Farkas Attila, a magyar leányvállalat vezetője. Várakozásaikat erősíti, hogy a társaság az idei nyári szezonban két fontos üdülőhellyel, Máltával és Mallorcával bővíti repülési célpontjait, és a kiutaztatás mellett az év egészében beutaztatással is foglalkozik.
Tavaly a nyári szezonban gépeik a kedvelt dél-európai és észak-afrikai üdülőhelyekre repültek, s Spanyolországból és Izraelből hozták haza a turistákat. Míg a nyári szezonban jelentős a Travel Service piaci részesedése, a téli kiutazásokban ez már meghatározó. A tavalyi téli szezonban (ami áthúzódik az idei év elejére) heti egy-egy járatot indítottak a Maldív-szigetekre, Bangkokba, a Kanári-szigetekre és az észak-afrikai üdülőhelyekre.
A társaság, e nyárra véglegesített chartermenetrendje szerint, heti 18 járatot indít a szokásos célpontokra. Egy Boeing gép szállítja az utasokat, teljes kihasználtsággal. Az anyacég órákon belül rendelkezésére tud bocsátani további gépeket. (VG)