A hirdetőknek legfontosabb korosztály, azaz a 18-49 évesek kicsit többen és hosszabb ideig rádióztak az év első hónapjában, mint 2002 decemberében. Az említett korcsoport 61,3 százaléka hallgatja a Danubius Rádiót. Ez majdnem 10 százalékkal több, mint a hallgatottsági rangsorban másodikként szereplő Sláger Rádió eredménye. Növelte év eleji hallgatottságát a Juventus is. A rádió a múlt év utolsó hónapjához képest 2003 januárjában közel 3 százalékos növekedést ért el, amely azt jelenti, hogy a 18-49 éveseknek 26, 8 százaléka kapcsolódik be adásába. Kevésbé indult jól az új év a Kossuth és a Sláger Rádió számára, ők ugyanis ha kismértékben is, de veszítettek közönségükből. Az egyéb rádió kategóriába tartozó adók viszont összességében 3 százalékkal tudtak magasabb elérést produkálni, mint a tavalyi év végén.
A Danubius Rádió jó év eleji indulásának köszönhetően a két reggeli műsor, a Boomerang és a Cappuccino Tripla minimális különbséggel közel azonos számú hallgatót vonz magához a 18-49 évesek köréből. A reggeli verseny után a Danubius Rádió napközben is piacvezető, s jellemzően nem kifejezetten rádiózós időszakban, 17 óra után is 11 százalék fölötti a hallgatottsága.A Kossuth rádió és a Juventus rádió napközben 4 százalék körül teljesít, a Kossuth visszaesésének egyik oka, hogy reggeli műsora kevésbé népszerű, mint az előző hónapban. Ugyanakkor a Kossuth rádió növelte hét végi hallgatottságát, így 5 százalék körüli az elérése napközben. A Juventus Rádió hallgatótáborának növekedése nem jellemző a hét végi műsorsávokban. A víkenden valamivel többen választják a Danubius Rádiót is, mint máskor. A két hónap összehasonlítása szerint e téren nem történt jelentős változás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.