BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Cégsorok

Jelentősen nőtt az Interfruct forgalma

Az Interfruct Kft. 2002-ben az előző évhez képest mintegy 20 százalékos árbevétel-növekedést ért el. A cégnél az elmúlt tíz évben a Cash and Carry (vedd és vidd) értékesítés vált a fő tevékenységgé. Két éve a cég látja el a Mol 250 shopját a korábbi 21 beszállító helyett. A Mol-shopok éves forgalma meghaladja a 6 milliárd forintot. Ez év közepén az OMV Hungáriával kötött az Interfruct a Molhoz hasonló megállapodást, így a szerződés értelmében az OMV benzinkútlánc üzleteit is az Interfruct Kft. látja el élelmiszerekkel. A múlt évben tértek át a márciustól márciusig tartó üzleti évre. 2002 és 2003 márciusa között a kft. forgalma megközelítette a 70 milliárd forintot. A következő gazdasági évben a cég menedzsmentje az előzőekhez hasonlóan 20-25 százalékos árbevétel-növekedéssel számol. (MTI)



Megtévesztő a Zott Kft. Jogobellája

A GVH versenytanácsa megállapította, hogy a Zott Hungária Kft. által forgalmazott Jogobella elnevezésű joghurtokban lévő gyümölcsnek extra frissességet tulajdonító, annak a termékbe juttatás sajátos módját állító, 2003 májusában több televíziós csatornán is sugárzott reklám alkalmas a fogyasztók megtévesztésére. A Jogobella esetében alkalmazott technológiában nincs olyan eltérés, amely igazolná a reklám helytállóságát. Ezért a GVH egymillió forint bírság megfizetésére kötelezte a Zott Hungária Kft.-t. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.