A Magyar Rádió kuratóriuma elé került válságterv szerint az RTV Részletes értékesítésével 200 millió forintot takaríthatna meg az MR. A Népszava szerint a szakértői anyag 100 millió forintban jelöli meg a műsorújság éves veszteségét. Egyes elképzelések szerint a hetente 77 ezres értékesített példányszámban megjelenő lapon 100 millió forintért lehetne túladni. Moldován Katalin lapigazgató-főszerkesztő elmondta: veszteség van, de közel sem annyi, mint amennyiről a terv szól.
Morvai Katalin, az MR szóvivője lapunkat úgy tájékoztatta: a kuratórium elé került válságterv vélhetően csak a kiadói jog értékesítését jelöli meg.
Pedig a műsorújság-kiadás jó üzletnek bizonyul. A műsorújságok pozíciója továbbra is az egyik legjobb a piacon - állítja Kloss Andor, a 271 ezres értékesített példányszámú TVR-Hét főszerkesztője. Az Axel Springer Budapest Kiadói Kft. (ASB) a TVR-Hét mellett további négy heti, vagy kéthetes műsorújságot is megjelentet. Összes értékesített példányszámuk közel 750 ezerre tehető - mondta a főszerkesztő. A Sanoma Budapest Rt. Színes RTV műsormagazinjából valamivel kevesebb mint 266 ezret értékesítenek. Emellett kiadják az RTV Magazint is. Szakértők szerint a piac szegmentálódik, és az utóbbi évek tendenciája azt mutatja, hogy egyre nagyobb az igény az olcsó és a kétheti műsorújságok iránt. A műsorújságok mellett a politikai és bulvárlapok is tovább növelik az ilyen típusú kiadvá-nyok számát. A 176 ezres értékesített példányszámú Népszabadság pénteki számában jelenik meg a Jövő7, a 260 ezres példányszámban eladott Blikkben pedig már csütörtökön megjelenik a műsormelléklet.
A tévéújságok nagy számban való értékesítésében szerepet játszik az is, hogy Magyarországon európai viszonylatban is nagyon magas a televíziónézéssel eltöltött idő. Ráadásul tovább növekszik az erre fordított idő. Az AGB Hungary legfrissebb felmérése szerint naponta 277 percet jut átlagosan tévézésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.