Történetének legnagyobb reklámbevételét éri el az idén a Magyar RTL Televízió Rt. és a Tv 2-tulajdonos SBS-MTM Rt. A két csatorna várhatóan jövőre is uralja a hirdetési piacot.
Az RTL tájékoztatása szerint novemberben 3,38 milliárd forintos hirdetési bevételt ért el, ezzel az eddigi magyar kereskedelmi televíziós piac történetének is a legnagyobb reklámbevételét produkálta. A Tv 2 egyelőre nem hozta nyilvánosságra novemberi eredményét. Az RTL a decemberi eredményétől függetlenül majdnem elérte a tavalyi egész éves nettó reklámbevéte-
lét. A növekedésben nagy szerepet játszott a 9 százalék körüli átlagos áremelkedés, valamint az is, hogy a televízió nézettsége magasabb volt, mint egy évvel korábban.
Az elvárások teljesültek: Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója az ősz kezdetén (VG, 2003. szeptember 10.) azt hangsúlyozta: a cél, hogy az RTL Klub az ősszel is a legerősebb csatorna legyen a piacon.
A Tv 2 októberben 2,91 milliárd forint árbevételt ért el. A Tv 2 esetében az összeg a csatorna teljes árbevételét tartalmazza. A televízió pénzügyi hátterével kapcsolatban Kereszty Gábor lapunknak korábban (2003. szeptember 4.) azt hangsúlyozta: a csatorna az idén rekordévet könyvelhet el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.