Minden korábbinál nagyobb mértékben nőtt a Magyar Televízió Rt. (MTV) reklámbevétele tavaly. Az idei évi folytatás is hasonlóan sikeresen indult.
A nettó reklámbevétel 2004-ben megközelítette a 3,6 milliárd forintot, ez 151 százalékkal haladta meg a 2003-as évit. A sikeres működést a kiemelt sportesemények: a nyári olimpia, a labdarúgó Eb közvetítései jelentősen befolyásolták. Az értékesítés egyébként tőlük függetlenül is számottevően, 131 százalékkal nőtt. A televízió január-februárban is 130 százalékos bővülést tudott elérni 2004 hasonló időszakához képest. A további növekedésnek viszont határt szab a korlátozott reklámidő, a megrendelési állomány ugyanis már februárban meghaladta a rendelkezésre álló felületet. A hirdető partnerek mindjobban felismerik az MTV Rt. hozzáadott értékeit, így a kommunikációs befektetések területén nagyobb vállalásokat tettek 2005-ben, mint 2004-ben - jelezte Fischer András, az MTV kereskedelmi igazgatója. Az MTV más növekedési lehetősége egyéb célcsoportvásárlás bevezetése lehet, de ez még csak terv - mondta Fischer András. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.