Huszonhat magyar alkotást értékelhet a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál zsűrije. A legtöbb, összesen hét művet a Leo Burnett nevezett, a DDB öt munkával képviseli Magyarországot. A film- és a printkategóriában a zsűri elé kerül az Akció-Nxs gondozásában készült gumicsirkés RTL Klub-szpot és a McCann Erickson dohányzásellenes reklámfilmje is. A cannes-i listán az Ogilvy & Mather és a Saatchi & Saatchi neve is gyakran olvasható. A nevezett munkák száma folyamatosan nő: az egy évvel azelőttihez képest 2004-ben 14, az idén pedig 18 százalékkal emelkedett a nevezések száma. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.