A kiállítók elsősorban a fogyasztóikkal való személyes találkozás céljából vettek részt a borfesztiválon - derült ki a tavalyi felmérésből. Ezután következik a meglévő és új üzletfelekkel való találkozás és a promóciós célú megjelenés. A szakmabeliekkel történő találkozás kisebb súllyal szerepel, a presztízst és a borértékesítést az utolsók közé sorolták. A kiállítók 82 százalékának konkrét üzleti hozadéka származott a részvételből. A fesztivál ideje alatt forgalmuk döntő részben kóstoltatásból származott, a palackos értékesítésből származó bevétel elenyésző volt.
Az 1-től 5-ig értékelésben a legmagasabb osztályzatot (3,75) a fesztivál promóciója kapta, majd a kiállítói katalógus minősége és használhatósága (3,68). Ezek után következtek az útbaigazító jelzések és táblák (3,46) és a színpadi műsor minősége (3,21). Kevésbé voltak megelégedve a parkolással (3,07) és a gasztronómiai kínálattal (3,02).
A standok műszaki állapotát a túlnyomó többség megfelelőnek találta, az esztétikait a megkérdezettek 29 százaléka kifogásolta. A karszalagos beléptetési rendszert a látogatók többsége elfogadta, jelentős részének tetszett, elenyésző rétegnek nem. Maguknak a kiállítóknak 61 százalékban tetszett ez a rendszer, 32 százalék nem szimpatizál a megoldással, míg 7 százalék elfogadhatatlannak ítélte.
A szöveges válaszokból kiderül: a kiállítók a borfesztivál látogatóiról jó véleménnyel vannak, kulturált, igényes közönségnek tartják őket. Sokan kiemelték a borkedvelők és a külföldi látogatók számának növekedését. A hibák és hiányosságok között említik a faházak minőségét és a WC-k állapotát, keveslik a gasztronómiai kínálatot, a pohármosó helyeket, a leülési lehetőségeket. Nagyon sokan kiemelték a fesztivál más, hasonló rendezvényekkel egy időben történő megrendezésének elkerülését. A rendezvény helyszínét és időpontját már három évre előre lekötötték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.