BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kiállítóknak tetszik az ünnep

A kiállítók elsősorban a fogyasztóikkal való személyes találkozás céljából vettek részt a borfesztiválon - derült ki a tavalyi felmérésből. Ezután következik a meglévő és új üzletfelekkel való találkozás és a promóciós célú megjelenés. A szakmabeliekkel történő találkozás kisebb súllyal szerepel, a presztízst és a borértékesítést az utolsók közé sorolták. A kiállítók 82 százalékának konkrét üzleti hozadéka származott a részvételből. A fesztivál ideje alatt forgalmuk döntő részben kóstoltatásból származott, a palackos értékesítésből származó bevétel elenyésző volt.

Az 1-től 5-ig értékelésben a legmagasabb osztályzatot (3,75) a fesztivál promóciója kapta, majd a kiállítói katalógus minősége és használhatósága (3,68). Ezek után következtek az útbaigazító jelzések és táblák (3,46) és a színpadi műsor minősége (3,21). Kevésbé voltak megelégedve a parkolással (3,07) és a gasztronómiai kínálattal (3,02).

A standok műszaki állapotát a túlnyomó többség megfelelőnek találta, az esztétikait a megkérdezettek 29 százaléka kifogásolta. A karszalagos beléptetési rendszert a látogatók többsége elfogadta, jelentős részének tetszett, elenyésző rétegnek nem. Maguknak a kiállítóknak 61 százalékban tetszett ez a rendszer, 32 százalék nem szimpatizál a megoldással, míg 7 százalék elfogadhatatlannak ítélte.

A szöveges válaszokból kiderül: a kiállítók a borfesztivál látogatóiról jó véleménnyel vannak, kulturált, igényes közönségnek tartják őket. Sokan kiemelték a borkedvelők és a külföldi látogatók számának növekedését. A hibák és hiányosságok között említik a faházak minőségét és a WC-k állapotát, keveslik a gasztronómiai kínálatot, a pohármosó helyeket, a leülési lehetőségeket. Nagyon sokan kiemelték a fesztivál más, hasonló rendezvényekkel egy időben történő megrendezésének elkerülését. A rendezvény helyszínét és időpontját már három évre előre lekötötték.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.