Először készült olyan műsorstruktúra a Magyar Televíziónál (MTV) amelynél a piaci igényeket is szigorúan figyelembe vették - jelezte Fischer András, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója a közszolgálati adó induló őszi programkínálatának tegnapi bemutatásán. Simon András műsorokért felelős alelnök azt hangsúlyozta: létkérdés a fiatalok visszahódítása a csatornához. Ezt a nyári nézettségi adatok is alátámasztják. Az adó műsorstruktúrája 37 százalékban továbbra is információkat kíván közvetíteni, 31 százalékban pedig szórakoztatni próbál majd. Ennek keretében például október közepétől szombatonként Oscar-díjas filmekkel jelentkezik az adó.

Az MTV egyébként az üzleti tervében szereplő 19 milliárd forint helyett várhatóan majd csak 17 milliárdból gazdálkodhat az idén, miután zárolták a Nemzeti Audiovizuális Archívum kialakítására szánt öszszeg egy részét. Az MTV négymilliárdos hirdetési bevétellel számol. (VG)