BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Piaci alapon az MTV - Oscar-díjas filmek a fiatalok visszahódításáért

Először készült olyan műsorstruktúra a Magyar Televíziónál (MTV) amelynél a piaci igényeket is szigorúan figyelembe vették - jelezte Fischer András, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója a közszolgálati adó induló őszi programkínálatának tegnapi bemutatásán. Simon András műsorokért felelős alelnök azt hangsúlyozta: létkérdés a fiatalok visszahódítása a csatornához. Ezt a nyári nézettségi adatok is alátámasztják. Az adó műsorstruktúrája 37 százalékban továbbra is információkat kíván közvetíteni, 31 százalékban pedig szórakoztatni próbál majd. Ennek keretében például október közepétől szombatonként Oscar-díjas filmekkel jelentkezik az adó.

Az MTV egyébként az üzleti tervében szereplő 19 milliárd forint helyett várhatóan majd csak 17 milliárdból gazdálkodhat az idén, miután zárolták a Nemzeti Audiovizuális Archívum kialakítására szánt öszszeg egy részét. Az MTV négymilliárdos hirdetési bevétellel számol. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.