Kereskedelmi bevételeinek további növekedését várja a Magyar Televízió (MTV) 2006-ban. A kedvező tendenciában a Bajnokok Ligája, a meglévő műsorok és az esetlegesen indulók is komoly szerepet játszhatnak. Az országgyűlési választásoktól 100 milliós bevételt remélnek.
Fischer András, a közszolgálati adó-, üzleti és termékfejlesztési igazgatója elmondta: 2005-ben nettó 3,89 milliárd forint bevételt ért el a köztelevízió. Az összbevételből nettó 2,78 milliárd forint a reklámokból származott. Mint mondta: nehéz a viszonyítás 2004-gyel, hiszen akkor az olimpia és a labdarúgó Eb a klasszikus reklámidőszakon kívül is jelentős árbevételt hozott az MTV-nek.
Tavaly meglepő módon az év eleje, azaz január és február hozott kiemelkedő növekedést, amely általában nem számít a legerősebb időszaknak a hirdetési piacon. Fischer András azt reméli, hogy az idén a készpénzes bevételeit tovább növelheti a közszolgálati adó. Ennek érdekében új vásárlási célcsoportot vezettek be: az M1 elsősorban a 18–59 éves, magasabban képzett, Esomar ABC státusúakra összpontosít. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.