A Malév ezzel a repülőgéppel 229 utast képes szállítani, ami 24% többletkapacitást jelent az eddig legnagyobbnak számító 767-200ER 185 utas-férőhelyéhez képest. Annak ellenére, hogy a nagyobb, mintegy 181 tonna felszálló súlyú gép 7-8%-os pluszköltséggel üzemel, a székköltség 14-15%-al lesz kevesebb, mint a régebbi típus esetében.
A megnövekedett székkapacitás kihasználása a Malévnek nem jelent nehézséget, mert a hosszú távú járatok a légitársaság legnépszerűbb útvonalai közé tartoznak. A légitársaság nyári menetrendjében három B767-es gép repül, a torontói, New York-i, bangkoki útvonalakon, valamint charter járatokat is teljesítenek Budapest és Japán között.
A széles törzsű gépen az utasok kényelméről többek között az a fedélzeti szórakoztató rendszer gondoskodik, amely a 10 csatornás zeneszolgáltatás mellett a turista osztályokon kivetítőn, a business osztályon pedig az ülésekbe épített LCD- monitorokon biztosítja a fedélzeti videoprogram és filmek megtekintését.
Az 1999-ben gyártott Boeing 767-300ER-t a Malév az International Lease Finance Corporation-től (ILFC) bérli öt éves időszakra. A légitársaság, a flottájának gerincét alkotó 18 Boeing B-737 "Next Generation" típusú repülőgépét is ettől a vállalattól lízingeli.
A Malév története során már repült B767-300-as repülőgépekkel az 1990-es évek elején, ám azok a repülőgépek "csupán" 222 férőhelyesek voltak. (VGO-malev.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.