A londoni központú cég - többek között az Ogilvy & Mather Worldwide és a Hill & Knowlton gazdája - főként az internetes reklám és a PR területén ért el jó eredményeket; a forgalom növekedéséhez a Kínában és Indiában végrehajtott akvizíciók is hozzájárultak.
Martin Sorrell vezérigazgató a digitális piac jelentőségét hangsúlyozta, itt várhatóan a WPP további akvizíókkal is erősíti jelenlétét. A vezérigazgató jövőre a globális reklámpiacon - mindenkelőtt a pekingi Olimpia, a labdarúgó EB és az amerikai elnökválasztás miatt - az ideihez képest öt-hat százalékos bővülésre számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.