BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Akvizíciókkal is erősít a WPP

A világ második legnagyobb reklámcége, a brit WPP Group Plc. a harmadik negyedévben az egy évvel korábbit 4,9 százalékkal meghaladó, 1,48 milliárd fontos (3 milliárd dolár) árbevételt ért el.

A londoni központú cég - többek között az Ogilvy & Mather Worldwide és a Hill & Knowlton gazdája - főként az internetes reklám és a PR területén ért el jó eredményeket; a forgalom növekedéséhez a Kínában és Indiában végrehajtott akvizíciók is hozzájárultak.

Martin Sorrell vezérigazgató a digitális piac jelentőségét hangsúlyozta, itt várhatóan a WPP további akvizíókkal is erősíti jelenlétét. A vezérigazgató jövőre a globális reklámpiacon - mindenkelőtt a pekingi Olimpia, a labdarúgó EB és az amerikai elnökválasztás miatt - az ideihez képest öt-hat százalékos bővülésre számít.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.