Az első tíz nagysebességű szerelvényt már a jövő év első felében leszállítják. Még a jövő augusztusi pekingi olimpia előtt üzembe akarnak állítani egy 600 utas befogadására képes szerelvényt a Peking-Tiencsin útvonalon. A menetidő a nagy sebességű járat beállításával a jelenlegi 80 percről 30 percre rövidül. Ugyanakkor a francia Le Figaro híre szerint a francia TGV gyorsvonatok következő generációja valószínűleg már Olaszországban is közlekedik majd: az NTV olasz magán vasúttársaság Milánó, Róma és Nápoly között akarja használni a vásárolni tervezett 25 szerelvényt.

Az ügylet értéke 625-875 millió euró.

Az új generációs TGV-k utazósebessége 360 kilométer óránként.

Franciaország 2014-től tervezi megújítani TGV-flottáját. Francia adatok szerint a világon az Alstom a listavezető, a világpiac 21 százalékát uralja a 270 km/h feletti sebességű vonatok gyártásában. A második a Siemens 17, a harmadik a japán Hitachi, 15 százalékkal.