Lapunk értesülését több ruházati piaci szereplő is megerősítette, de részleteket nem tudtak elmondani. A társaság női divatáru tervezésével és kreációinak a saját üzlethálózatán keresztül történő értékesítésével foglalkozott.
A Paris Boutique hálózatot működtető Frankeleone nevű céget betéti társaságként először 1995-ben jegyezték be, majd többször átalakult. Az első üzlet valamivel később, az Andrássy úton nyílt, ezután bevásárlóközpontokban terjeszkedtek. A GL Outletben 2004-ben kaptak helyett a Paris Boutique kifutó és leértékelt darabjai. A legutóbbi, 2007-es év eleji adatok szerint a Frankeleone Kft.-hez összesen húsz Paris Boutique és Tony de Paris üzlet tartozott, de forgalmazták a magasabbra pozicionált dán Vero Moda termékeit is. Tavaly augusztusban az EuroParkban még újranyitott az egyik bolt, ma azonban már ez is zárva tart. Szigeti Márta, a társaság ügyvezetője 2006-ban egy szakmai magazinban adott interjúban elmondta, hogy ő 90 százalékban tulajdonosa a Paris Boutique és a Tony de Paris bolthálózatot működtető Frankeleone Holding Kft.-nek, s hat egységet franchise-rendszerben üzemeltettek.
A vállalkozás kezdetben különböző nagykereskedésektől vásárolta a termékeket, de később már nem győzték a vevőket, s elkezdődött a gyártás. Cégbírósági adatokból kiderül, hogy 2003-ban 3 millió forint jegyzett tőkével megalakult a Frankeleone Holding Kft., amelynek fő tevékenysége a felsőruházati cikkek gyártása volt. Az adóhatóság azonban 2006 októberében végrehajtást rendelt el egy az amúgy teljes mértékben a Seychelles-szigeteken bejegyzett, a Wattson Ventures Ltd. tulajdonában lévő társaság ellen, tehát Szigeti Mártát tulajdonosként nem jegyezték. Ugyanezen év májusában 45 millió forintos jegyzett tőkével megalakult a Frankeleone Kft., amelynek fő tevékenységét már a ruházati kiskereskedelemben határozták meg. A Frankeleone Holding felszámolásáról az APEH adótitokra hivatkozva nem adott információt.
A társaság központja egyébként a mai napig a Budaörsi Ipari Parkban található, de semmiféle megkeresésre nem reagálnak. A Paris Boutique üzletek hónapok óta zárva tartanak, s még a legutóbbi kollekciót sem ürítették ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.